23948sdkhjf

Erfaring fra entreprenørkæmper: Nedriver henter ny markedschef

Branchemand skal forøge kundernes kendskab til Tscherning 

Nedriver- og entreprenørkoncernen Tscherning har hyret Henrik Burkal i en nyoprettet stilling som Tschernings nye markedschef for anlæg, nedrivning og betonarbejder.

Den nye markedschef skal ifølge en pressemeddelelse om ansættelsen "styrke Tschernings ambitioner om at forøge kendskabet til virksomhedens mange kompetencer samt arbejde for at sikre, at firmaet fortsætter med at være en ledende aktør i branchen".

Henrik Burkal har mange års erfaring fra bygge- og anlægsbranchen fra tidligere ansættelser hos blandt andet NCC og MT Højgaard, hvor han har haft ansvaret for kunder, markedet, samt for opbygning af nye kunderelationer.

Bæredygtige byggeprojekter 

Med den bagage skal den nye markedschef arbejde på at styrke firmaets brand og synlighed på markedet. Henrik Burkal skal samtidig sikre, at firmaets miljøvenlige løsninger og bæredygtige praksis kommer til udtryk.

– Hos Tscherning vil vi gerne endnu tættere på vores kunder og være med til at rådgive allerede tidligt i projekterne. Vi kan bidrage med stor viden og ekspertise om bæredygtige byggeprojekter samt være med fra hele opstarten af byggeentreprisen og frem til det færdige råhus – uanset om det er byggepladsservice, nedrivning, renovering eller store beton- og anlægsarbejder, lyder det fra Henrik Burkal i pressemeddelelsen.

Tscherning er kendt i anlægs- og nedrivningsbranchen og har allerede taget skridt til at integrere bæredygtighed i sine projekter. Med ansættelsen af Henrik Burkal som markedschef vil firmaet fortsætte med at styrke sin position som en bæredygtig aktør, lyder ambitionen.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094