23948sdkhjf

Optimera ud i danskernes stuer

Byggemarkedskæden har øget kendskabsgraden betydeligt de sidste par år. En ny tv-kampagne, der lanceres i denne uge, skal give et yderligere løft.
For et par år siden var det hver tiende dansker, der kendte til Optimera. I dag er det næsten hver fjerde, og den franskejede kæde med de 17 danske byggemarkeder sætter nu yderligere tryk på i kampen om kunderne – professionelle såvel som private.

En ny tv-kampagne søsættes i denne uge for ” at udfordre de andre kæder og vise, at vi er landsdækkende ”, som marketingdirektør Anita Eckhardt formulerer det i et interview med websitet Markedsføring.

Her fortæller hun, at reklamen sigter mod at formidle, hvem Optimera er, og hvad virksomheden kan. Det er hverken ” smart ” eller ” storslået ” men til gengæld er det sandheden, og det når man længst med, mener Anita Eckhardt.

Virkeligheden ændrer sig hele tiden
Christian Agger, der er e-handelschef hos Optimeras moderselskab; Saint-Gobain Distribution Denmark, kunne tirsdag fortælle, at koncernen satser mere og mere på e-handel. For mange håndværksfirmaer er det ganske enkelt for dyrt at have personale til at og bestille varer hjem, og det er er en virkelighed, som leverandøren er nødt til at forholde sig til.

Anita Eckhardt fortæller til markedsføring, at hun har en medarbejder ansat til udelukkende at arbejde med online-kommunikation – en bekostelig, men bestemt også nødvendig, prioritering:

- Virkeligheden ændrer sig hele tiden, og vi skal være i stand at tilpasse online-kommunikationen fra time til time. Vi har et fremragende online set-up, der yder de ekstra services, man netop er i stand til at yde med de nye platforme, siger hun.

Her er Optimeras nye reklamefilm:

[flash][align]center[/align][width]560[/width][height]315[/height][address]http://www.youtube.com/v/rA-Ec1QMGgk[/address][/flash]
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078