Ny strategi hos Palsgaard Gruppen
Leverandøren af byggekomponenter har foretaget en gennemgribende ændring af sin organisation og skabt to markedsorienterede divisioner – Palsgaard Spær og Taasinge Elementer.
Direktion og salgsledelse i Palsgaard Gruppen: Jesper Madsen (salgschef, Taasinge Elementer), Lauritz Rasmussen (divisionsdirektør, Taasinge Elementer), Bo Stampe (økonomichef, Palsgaard Gruppen), Christian Vindstrup (adm. direktør, Palsgaard Gruppen), Keld Moesgaard (divisionsdirektør, Palsgaard Spær) og Tobias Smith (salgschef, Palsgaard Spær).
- Sådan er det ikke mere, siger Christian Vindstrup, der er administrerende direktør for Palsgaard Gruppen.
- Nu ser vi os selv som en professionel leverandør og samarbejdspartner, hvis vigtigste opgave er at opfylde kundernes behov med kvalitet i både produkt og service.
Selvstændighed og samhørighed
Derfor er Palsgaard Gruppens organisation blevet ændret fuldstændigt. Den tidligere funktionsopdeling baseret på forskellige produktionssteder er blevet erstattet med to rendyrkede og markedsorienterede divisioner: Palsgaard Spær og Taasinge Elementer. Spærdivisionen ledes af divisionsdirektør Keld Moesgaard og elementdivisionen af divisionsdirektør Lauritz Rasmussen.
Samtidig med ændringen af organisationen introducerer Palsgaard Gruppen en ny logo-familie, der på én og samme tid skal understrege divisionernes selvstændighed og samhørigheden i Palsgaard Gruppen.
- Vi har nu skærpet organisationen, således at vi kan fokusere endnu skarpere på de enkelte kunders behov. Vores mål er, at alle kunder skal opleve høj kvalitet og effektivitet i alle leverancens aspekter, slutter Christian Vindstrup.