Nyt Om Navne: Sto Danmark og BASF opruster
BASF har valgt at styrke salgsindsatsen inden for facadeløsninger i Danmark, mens Sto Danmark har udvidet med en ny seniorkonsulent.
Hans Henrik Gylov har 25 års erfaring fra byggebranchen og var senest international salgschef hos Rockwool. Desuden har han arbejdet otte år med større konstruktionsprojekter hos Sika Danmark som business unit manager for beton- og entreprenørdivisionerne.
Hans Henrik Gylov er uddannet elektriker og installatør samt merkonom og har desuden en Executive MBA uddannelse fra AVT Business School.
BASF har pr. 1. januar ansat Karsten Marott Hansen som key account manager for produktområdet Facadeisolering.
Karsten Marott Hansen er uddannet bygningskonstruktør og kommer fra Sto Danmark. Her har han siden 2004 arbejdet med salg og rådgivning inden for bl.a. facadepuds, heraf de seneste tre år som salgschef.
Ansættelsen af en key account manager på facadeområdet er ifølge direktør Elo Yde en vigtig brik i BASF’s ambitioner om at erobre en markant del af det danske marked for produkter og løsninger på netop dette område.
Karsten Marott Hansen skal i den kommende tid arbejde på at styrke relationerne til BASF’s eksisterende kunder. Samtidig er det ambitionen at udvikle nye markedsandele gennem en styrket salgsindsats.
- En stor del af mit arbejde bliver rettet mod de projekterende rådgivere og de største totalentreprenører herhjemme, og jeg glæder mig til at åbne deres øjne yderligere for de fordele, BASF’s innovative løsninger i dag kan tilføre et byggeprojekt, både i forhold til æstetik, beskyttelse og energiforbrug, siger han.