Würth deler viden med kunderne
Hos Würth er rollen som leverandør også at frigøre ressourcer hos kunderne, så de kan drive en sund forretning. Derfor har Würth godt 300 sælgere til at betjene kunderne og egne butikker landet over
Det er den vision, som virksomheden Würth Danmark A/S med hovedkontor i Kolding overordnet set retter organisationens virke ind efter. Og det har man gjort med god succes i mange år.
- Det er jo ikke helt tilfældigt, at visionen er formuleret på den måde at vi bogstavelig talt arbejder benhårdt på at skabe merværdi for kunderne, understreger adm. direktør Sven Kristensen, Würth Danmark A/S.
- Det gælder selvfølgelig som udgangspunkt om at levere nogle kvalitetsprodukter, men det gælder i lige så høj grad om gennem vejledning og som aktiv sparringspartner at hjælpe kunderne til at drive en bedre forretning. Kun ved at være en aktiv medspiller kan vi løfte vores del af værdikæden til gavn for kunderne, understreger Sven Kristensen.
Som producent og leverandør af et meget bredt sortiment af befæstelsesmaterialer, værktøjer, kemiprodukter, lagersystemer og personlige værnemidler til kunder inden for bl.a. el-, metal-, vvs-, træ- og autobranchen har Würth en stor berøringsflade. Men, mens mange andre produkt- og materialeleverandører har valgt at præsentere deres produkter på hylderne i trælasthandler og byggemarkeder, har Würth anlagt en anden strategi, som afspejler ønsket om at være i tæt kontakt med markedet og kunderne.
Læs hele artiklen her