23948sdkhjf

Sikkerhedsfodtøj fra Brynje i aggressiv salgsstrategi

Den nordjyske producent af sikkerhedsfodtøj har stor succes med en ny – og aggressiv – salgsstrategi og minus er vendt til plus på bundlinien.
Brynje A/S har vendt udviklingen efter en række år med røde tal på bundlinien med en ny og mere aggressiv salgsstrategi kombineret med nye designs af de gamle kendninge fra Brynje. Det skriver ErhvervsBladet.

Sikkerhedssko fra Brynje har fået nyt design, hvilket har medført en betragtelig stigning i omsætningen.

- Brynje har altid haft et godt ry som en producent, der fremstiller fornuftige og funktionelle modeller, men trenden er, at kunderne i dag bruger øjnene mere end tidligere, når de vælger sikkerhedsfodtøj og arbejdsbeklædning i det hele taget. Det skal være smartere. Især de unge vægter design højt. Arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj er ikke længere noget, man efterlader i garderoben på virksomheden. Man har det på, når man efter arbejdstid tager ud og handler. Derfor har det i dag større betydning, hvordan det ser ud, forklarer adm. direktør Peter Hvilshøj, Brynje.

Det er især lykkedes skoproducenten at få fodfæste på det norske marked, og det er nu det svenske marked, der står for skud.

Kilde: ErhvervsBladet - www.erhvervsbladet.dk

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078