VVS'er med digital succes
Fravalgt af reklamer i papirmedier og en satsning - udelukkende - på markedsføring via digitale, sociale medier har været en succes for VVS-virksomheden Kenkia.
Det skriver Erhvervsmagasinet Installatør.
Besøger man Kenkias hjemmeside fremgår det også, at nyheder nu udelukkende opdateres via virksomhedens Facebook-side. Og til Erhvervsmagasinet Installatør forklarer Brian Jensen, den ene af brødrene bag Kenkia, at målet er at have nyt om virksomheden og dens arbejde ugentligt.
Gode resultater
Sammen med broderen Kenny har Brian Jensen valgt bevidst at satse på digitale, sociale medier som Facebook, LinkedIn og YouTube som vejen til kunderne og udbredelse af kendskab til firmaet.
Ud fra en tro på, at interesserede finder vej til en VVS'er via internettet udelader de derfor helt at reklamere i aviser, blade og andre trykte medier. Indtil videre er der også klare tegn på, at satsningen giver de ønskede resultater:
- I det første år spurgte vi hver gang, en kunde ringede, hvor de havde hørt om os, og der viste det sig, at omkring halvdelen havde hørt om os fra Facebook, siger Brian Jensen til Erhvervsmagasinet Installatør.