23948sdkhjf

Milwaukee samlede byggebranchen og viste hele værktøjskassen frem

Til World of Solution Barcelona rullede værktøjsmærket Milwaukee hele sortimentet ud for forhandlere, slutbrugere, influencere og udsendte fra pressen. Det stort anlagte arrangement tegner sig ind i den aggressive vækststrategi, der har fået Milwaukee til at buldre frem de senere år
Mester Tidende er inviteret til World of Solution Barcelona af Techtronic Industries Nordic


Belysningen i Barcelona International Convention Center er dæmpet. I den mørke sal står et rødt, nærmest flammende Milwaukee-logo klart frem. Det er placeret i midten af den skærmmosaik, der hænger fra loftet over scenen. Mod den peger utallige stolerækker...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.089