23948sdkhjf

Online sagsstyring hitter hos finalist til Årets Håndværker

Sydkystens Brolægning og Kloak har brugt online sagsstyring gennem en årrække
Et godt online værktøj er vejen frem for den moderne håndværker, når forretningen vokser. Derfor er det heller ikke overraskende, at mange af finalisterne til Årets Håndværker bruger professionel sagsstyring
Det gælder bl.a. online sagsstyringsløsningen fra Minuba, som gør det muligt at drive en professionel forretning, som giver overskud – både i hverdagen og på bundlinjen.

At drive en professionel forretning kræver nemlig, som har styr på den administrative del, har overblik over driften og fokus på service og kundetilfredshed.

Det mener Tom Lisberg Ewers fra Sydkystens Brolægning og Kloak også. Han har brugt Minuba igennem mange år.

- Minuba er vores livsnerve i virksomheden - vi kan slet ikke undvære det!, siger han.
Sydkystens Brolægning og Kloak er finalist i kategorien: Årets Brolægger.

Fast del af hverdagen
Finalisterne til Årets Håndværker bliver vurderet ud fra værdier som: aktualitet, troværdighed, saglighed og ærlighed. De håndværkere indenfor de enkelte faggrupper, som får de bedste anmeldelser af deres kunder på Anmeld Håndværker, bliver udtaget som finalister til prisen som Årets Håndværker.

Hos Sydkystens Brolægning og Kloak er Minuba en fast del af hverdagen.
Tom Lisberg Ewers startede Sydkystens Brolægning og Kloak i 1998. I mange år stod han selv for driften. I dag er der 8-10 medarbejdere i marken og 2 på kontoret. Sammen løser de en lang række opgaver indenfor brolægning og kloak.
I takt med væksten i opgaverne, blev det vanskeligere at bevare overblikket. Derfor var det vigtigt for ham at finde et system, som kunne give ham et godt overblik over virksomhedens drift.

- Med Minuba fik jeg ikke alene et system, der gjorde det nemmere at håndtere virksomhedens mange arbejdsopgaver – både for folkene i marken og for dem på kontoret. Jeg fik også et omfattende og veludviklet system, som sikrer sammenhængen i den fortsatte IT-udvikling af virksomheden, understreger han.

Før Minuba glemte han og medarbejderne ofte at få noteret alle materialerne ned eller at få faktureret alle timerne. Ofte foregik time- og materialeregistreringen i weekenderne, hvor Tom Ewers måtte ringe til sine medarbejdere for at få opklaret en række spørgsmål til sager, som allerede var afsluttede.

Sådan er det ikke mere. Med Minuba får han hurtigt og nemt det fulde overblik over enhver sag, uanset om der er tale om en spjældopgave eller en større entreprise. Desuden har medarbejderne fået mulighed for at følge med i sagen, og kan nemt se både noter og dokumenter, som er tilknyttet opgaven:
- Det er i lommen på telefonen, som Tom siger. Han tilføjer, at Minuba i dag er livsnerven i virksomheden.

Det er særligt overblikket og supporten, han fremhæver som en god funktionalitet og tjeneste hos Minuba:
- Overblikket, det nemme tilbudsmodul – samt en super support!

Herudover fremhæver han også integrationen til andre programmer som f.eks. e-conomic og Maguru.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094