23948sdkhjf

Nye ejere har store planer for badkæde

De jyske erhvervsfolk, Erik Nielsen og John T. Jørgensen, overtog for nylig badkæden Cascade. Fremover skal der endnu større fokus på livsstil, og målet er at gøre butikkerne til totalleverandører inden for wellness-orienterede baderums-løsninger.
Cascade er mindre end to år gammel, men da John T. Jørgensen og Erik Nielsen tidligere på året overtog ejerskabet, var der kun fire af de oprindelige 11 butikker tilbage.

De to ejere har imidlertid store visioner for deres investering. Konceptet skal videreudvikles med fokus på livsstil, og i lighed med fx køkkenbutikkerne skal Cascades forretninger være totalleverandører af færdige badeværelses- og wellness-miljøer.

- Målet er ganske enkelt at udvikle Danmarks stærkeste koncept- og detailkæde for bad- og wellness-interiør. Behovet er stort, for ombygning af badeværelser henvender sig ikke til gør-det-selv folk, siger John T. Jørgensen til Nordjyske.

42-årige Jørgensen er ny administrerende direktør i selskabet, og selvom markedsforholdene pt. ikke er de allermest gunstige, ser han gode muligheder for succes:

- Krisetider åbner også for muligheder til at starte et nyt koncept for livsstilsbutikker inden for bad og wellness. Andre spillere på markedet har lukket deres butikker, så der er et interessant hul i markedet over for forbrugerne, fastslår direktøren.

John T. Jørgensen og Erik Nielsen har taget 12 medarbejdere med sig fra det gamle ejerskab og råder indtil videre over butikker i Aalborg, Hillerød, Varde og Svendborg.

Cascade blev etableret tilbage i 2007, da stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller omdannede sine Bad & Energi-inspirationscentre til en kæde af detailbutikker.

Kilde: Nordjyske

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078