23948sdkhjf

Elbranchen rykker ind i fitnesscentrene

Dansk El-Forbund og Tekniq tager alternative løsninger i brug.


Elbranchen er andet end kabler og stikkontakter. Elbranchen leverer intelligente løsninger og er en helt central del af den hverdag, vi kender og lever i.

Det er hovedbudskabet i kampagnen ”Bag Facaden”, som blev lancereret første gang i foråret af Dansk El-Forbund og Tekniq.

Nu er de to organisationer klar til næste omgang af kampagnen, som denne gang omfatter Facebook, LinkedIn, Twitter og en række digitale medier - og som noget helt nyt også videoannoncering i landets Fitness.dk-centre.

- Det er elektrikerne, der sørger for, at vores boliger bliver andet og mere end bare ”døde” mure og vægge. Vi vil gerne vise danskerne de mange muligheder, som branchen rummer, og at man som elektriker både skal kunne bruge hovedet og hænderne, siger Jørgen Juul Rasmussen, formand for Dansk El-Forbund, i en pressemeddelelse.

Kampagnen kører fra onsdag den 23. november og frem til jul og igen i januar frem mod DM i Skills, det store årlige Danmarksmesterskab for lærlinge, hvor også elektrikerlærlinge fra hele landet deltager.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093