Utraditionelt tiltag hos vinduesproducent
Skjern Vinduer er klar med et helt nyt koncept i vinduesbranchen. Samarbejde med kunstnere skal skabe større opmærksomhed omkring virksomhedens produkter.
- Det er første gang, at en dansk vinduesproducent markedsfører sig på den her måde. Vi har valgt at gå foran og være offensive - både i forhold til vores produkter og markedsføring. Egentligt er det jo to sider af samme sag, siger direktør Carsten Filsø.
Skulptur som blikfang
Line Hangaard Nielsen - der er designer og billedkunstner - har skabt skulpturen ”Samspil” med udgangspunkt i vinduesproducentens kerneværdier samspil, holdbarhed, personlighed og udvikling.
Skulpturen er tiltænkt en rolle som blikfang i markedsføringen af Skjern Vinduer.
Carsten Filsø oplyser, at man i de kommende måneder vil etablere yderligere to yderligere samarbejder med kunstnere.
Kilde: Skjern Vinduer A/S