23948sdkhjf

Brdr. Dahl med nye mobiltjenester

Det skal være nemmere at bestille og skaffe de komponenter, man mangler, mener grossistkæden.
De nye mobiltjenester, som Brdr. Dahl har lanceret - KvikAfhentning og KvikLevering - skal mindske spildtiden for installatører, skriver Erhvervsmagasinet Installatør på installator.dk.

- Alle installatører har prøvet at stå midt i en arbejdsopgave og mangle netop den komponent, der gør det muligt at komme videre med projektet, siger Christian Agger, e-handels- og marketingdirektør i Brødrene Dahl, ifølge installator.dk

Med de nye mobiltjenester kan man undgå at køre flere ture til grossisten i løbet af en arbejdsdag. Brdr. Dahl pakker de bestilte varer og leverer til kunden. Eller også kan kunden selv afhente de færdigpakkede varer i en butik efter eget valg.

De to nye tjenester erstatter en tidligere tjeneste, der hed CityService.

De fleste steder sker leveringen inden for en time, love Brdr. Dahl, og grossisten garanterer en maksimal leveringstid på to en halv time overalt i landet, skriver installator.dk.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.082