Vestkystens VVS går nye veje
VVS-installatøren har underkastet hele virksomheden de skrappe kvalitetsregler hos IS09001
- I starten var målsætningen, at vi ville certificeres til at servicere større køleanlæg end vi kan idag. Da vi opdagede, at de procedurer vi skulle følge mindede meget om dem, vi i forvejen bruger internt, besluttede vi os for at certificere hele virksomheden, forklarer Henrik Dissing.
Begrænsninger på reklamationer
Kvalitetsledelse kommer først og fremmest kunderne til glæde, forklarer Henrik Dissing. Vestkystens VVS har i sine procedurer f.eks. forpligtet sig til nogle meget skrappe begrænsninger på, hvor mange reklamationer de må få.
- Vi har også opsat meget store krav til vores leverandører, der matcher de krav vi stiller til os selv. Det betyder, at varer absolut ikke må være defekte ved modtagelse, og de skal være leveret korrekt og til tiden, siger Henrik Dissing.
Derfor kan kunderne være sikre på, at kun de bedste produkter finder vej til Vestkystens VVS, og at arbejdet bliver udført omhyggeligt.