23948sdkhjf

Hjælp at hente for installatørerne

Videncentret for energibesparelser i bygninger har i tæt samarbejde med en række installationsvirksomheder udarbejdet et dialogværktøj, der skal lette kommunikationen med kunderne.
Som installatør eller servicetekniker har man en vigtig rolle i forhold til, at kundernes installationer fungerer optimalt. Det er nemlig for mange bygningsejere et komplekst område at sætte sig ind i, og kunderne forventer installatøren er eksperten.

Men hvordan gør man opmærksom på, hvilke installationer, der bør haves et servicetjek, så kunden reelt forstår problemet?

Det har Videncentret for energibesparelser i bygninger nu svaret på og værktøjerne ligger frit tilgængelig på deres hjemmeside

Dialogværktøjerne er blevet til via drøftelser med flere både større og mindre installationsvirksomheder.



Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078