Leverandør oplever stigende efterspørgsel på fakturahåndtering
Mindre tid til fakturahåndtering har givet malermester Britta Larsen mere tid til at svinge penslen.
Som et stigende antal af Flüggers erhvervskunder har hun valgt at gøre brug af malingkoncernens leverandørservice til at automatisere sine betalinger.
– Vi får mange fakturaer hver måned, og det var tidskrævende at holde styr på dem alle. Nu sker betalingen automatisk, og jeg slipper for at bruge tid på manuelt at gennemgå og betale regninger. Det frigiver tid til det, der virkelig betyder noget – det gode håndværk, siger Britta Larsen, der ejer Thisted-baserede Britta Maler, i en pressemeddelelse.
Leverandørservicen hos Flügger sikrer, at betalingerne trækkes automatisk på sidste rettidige betalingsdag.
Det betyder, at malerfirmaerne slipper for rykkergebyrer og forsinkelser, samtidig med, at de har fuldt overblik over deres betalinger, og ifølge Rene Solheim Bojer, Sales Consultant hos Flügger, har virksomheden de seneste år oplevet en stigende efterspørgsel på denne type service fra erhvervskunder.
– Mange foretrækker, at de ikke skal bruge tid på at betale fakturaer enkeltvis, og derfor tager firmaerne gerne denne løsning til sig. Vi kan se, at det skaber værdi for virksomheder som Britta Maler, siger han.
Britta Larsen og hendes team har handlet hos Flügger i omkring otte år, og nu er de automatiske betalinger blevet en vigtig del af deres daglige drift.
– Før skulle jeg selv huske at logge ind og betale hver enkelt regning. Nu får jeg en oversigt, og så kører det helt af sig selv. Det giver ro i maven, siger hun.