23948sdkhjf

Kvik opruster

Der sættes yderligere skub på innovation og produktudvikling i Vildbjerg-virksomheden.
Kvik A/S har øget omsætningen de seneste tre regnskabsår, og køkkenkoncernen har pr. 1. august styrket organisationen i jagten på yderligere vækst.

Således er Niels Stendys, 49 år, ansat som ny Category & Store Design Manager og skal være med til at sørge for, at Kvik fremover kan præsentere endnu flere produktnyheder.

Niels Stendys kommer fra en stilling hos BoConcept, hvor han igennem de seneste ni år har arbejdet med forretningsudvikling. Hos Kvik får han det overordnede ansvar for virksomhedens produktplatforme og butiksindretning.

Opgaven inkluderer styring og udvikling af produktporteføljen i traditionel forstand, men også de løsninger og oplevelser Kvik tilbyder kunderne i kædens mere end 135 butikker.

Samtidig er forfremmet 34-årige Kasper Granat forfremmet til marketingdirektør med ansvar for global marketing, produkt, kommunikation, innovation samt butiksdesign. Han blev i 2011 hentet til Kvik fra optikerkæden Louis Nielsen og har som international marketing manager været med til at sikre Kviks gennembrud i Finland og Frankrig.

Kasper Granat indgår også som en del af virksomhedens ledelse.
Læs mere om: Kvik
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125