23948sdkhjf

Nordjysk offensiv på norsk byggemesse

Fællesstand på norske Bygg Reis Deg messen skal sælge nordjyske byggevirksomheder.
Nordjylland har altid haft en særstatus i forhold til Norge, grundet den nære geografiske placering, og derfor har der igennem mange år været knyttet tætte bånd imellem den nordjyske landsdel og Norge.

Med en sejltid på to timer til vækstmarkedet Norge, er det naturligt at de nordjyske virksomheder satser på, at blive en del af byggeeventyret, der har en langstrakt horisont på 10 år med en forventning og 40.000 nye boliger om året.

Bag initiativet om en Nordjysk fællesstand står marketingvirksomheden Empatico i samarbejde med byggeklyngen SmartCity.

- Det har været naturligt for begge vores virksomheder at engagere sig i dette projekt, hvor nordjyske virksomheder for få penge kan deltage i en af Nordens største byggemesser og derigennem knytte kontakter til norske samarbejdspartnere, siger Jens-Ole Nielsen (billedet), direktør for Empatico.

På nuværende tidspunkt er der få pladser tilbage og det er initiativtagernes ønske at kunne finde så mange, at messestanden udvides med mere plads, så der er så bredt et udsnit af den nordjyske byggeindustri repræsenteret.
Kommenter artiklen (2)
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109