23948sdkhjf

Vil være en direkte konkurrent til NCC og MT Højgaard

LM Byg A/S er klar med sin 2020-strategi.

Flere markedsandele inden for råhus- og hovedentrepriser og en årlig vækst på 20 procent.

Det er hovedoverskriften for den 2020-strategi, som adm. direktør Hans Anker Nielsen og LM Byg A/S netop har løftet sløret for

- Det er en stærk og offensiv retning, vi lægger for dagen, men den er realistisk og i virksomhedens ånd. Vi kommer til at have langt større fokus på hovedentrepriser – primært fordi 50 procent i en hovedentreprise er råhuset, som vi jo er specialister i med vores egenproduktion, siger Hans Anker Nielsen, der tiltrådte som administrerende direktør i september.

Den nye strategi betyder, at LM Byg vil være i direkte konkurrence med blandt andre NCC og MT Højgaard inden for råhusentrepriserne.

LM Byg realiserede i det seneste regnskabsår for 2015 et resultat på 29,2 millioner kroner ud af en omsætning på 400 millioner kroner.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.1