Tidligere Bolius-chef starter for sig selv
Byggesektoren får en ny kommunikationspartner som kender byggebranchen indefra, når Jan Felland i dag slår dørene op for KREAKTOR Kommunikation & Formidling
- Det er brugerne der skaber effekten, så derfor må man tilrettelægge sin kommunikation så brugerne både opdager den, bliver motiveret og faktisk får noget ud af udstillingen, foredraget, hjemmesiden, kampagnen eller hvad der nu er tale om.
Med først 11 års erfaring fra arkitekttegnestuer og byggepladser, og nu 15 års erfaring med udvikling af formidling, kommunikation og marketing, har Jan Felland en solid forståelse for både det byggefaglige og formidlingsmæssige.
- Siden jeg etablerede videnportalen Netarkitekten.dk i 1999 har faglig formidling været min passion og erhverv, siger Jan Felland, som i 2002 solgte Netarkitekten.dk til Bolius og selv startede hos videncenteret på samme tidspunkt. I mere end et årti derefter var Jan Felland en af de ledende hovedkræfter bag udviklingen af formidlingen i Bolius Boligejernes Videncenter A/S, både som projekt- og videncenterchef.
Senest har Jan Felland skrevet bogen "Kom ud over rampen - Effektiv formidling, content marketing og kommunikation", hvori han deler ud af sine erfaringer og desuden har udviklet helt nye modeller til optimering af de fleste former for kommunikation.
Jan Felland har forladt Bolius og er i sin virksomhed KREAKTOR nu klar til at servicere byggeriets parter med strategisk og praktisk rådgivning om kommunikation, formidling og content marketing som skaber effekt.
KREAKTOR vil f.eks. kunne levere ekspertvurderinger, formidlingsplaner, content marketing planer, idéudvikling, samt foredrag, kurser og workshops. Jan Fellands udgangspunkt er altid målgruppen samt den effekt man ønsker med sin kommunikation, så derfor rådgiver han på tværs af kanaler som www, nyhedsbreve, sociale medier, apps, bogudgivelser og meget mere.
tøtte