23948sdkhjf

XL-Byg går efter større popularitet

XL-Byg har haft stor succes med deres landsdækkende tv-reklamer. På kort tid har de opnået et meget stort kendskab i den danske befolkning. Nu er næste fase at vinde en større grad af popularitet.
XL-Byg har allerede vundet et bredt kendskab i den danske befolkning, skriver ErhvervsBladet i dag. Det har den omfattende tv-kampagne sørget for, som enten er hadet eller elsket af forbrugeren.

- Vores omsætning har fået en fantastisk start, så salgsmæssigt betyder populariteten ikke noget, men det er klart, at vi vil tilrettelægge reklamerne, så vi arbejder hen imod en større grad af popularitet, påpeger Jesper Hillemann, der er kædedirektør i XL-Byg, til avisen.

Det betyder med andre ord, at der XL-Byg nu anlægger en ny stil i de fremadrettede reklamer.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109