23948sdkhjf

Pressemeddelelse fra Mariendal: Overtagelse af tekniske medarbejdere fra DCE

Kunder hos det krakkede DCE Group i Aalborg vil fremover kunne trække på den samme ekspertise og blive supporteret af de samme medarbejdere, idet seks af nøglemedarbejderne fra DCE at er finde hos Mariendal på Gl. Gugvej i Aalborg...
De kunder der har lyst til at følge DCE-medarbejderne over til Mariendal, vil yderligere kunne trække på Mariendals kompetencer inden for el, sikring, netværk m.v.

Samtidig tilfører de nye medarbejdere øget kompetence til Mariendals data-afdeling, således at også Mariendals nuværende kunder vil have udbytte af ændringen. Netop data er et område som Mariendal forventer at ekspandere på i de kommende år.

Med overtagelsen af den tekniske del af DCE Group befæster Mariendal sin position som en af Nordjyllands stærke aktører inden for edb hardware og software, hosting, netværk, datasikkerhed, sikring og alarmteknik samt alle former for elinstallationer. Mariendal har seks afdelinger i landsdelen og består af 100 velkvalificerede medarbejdere.

Vi ser os selv som en solid, troværdig og fremadrettet samarbejdspartner. Det er vores grundholdning, at vi skal skabe værdi for kunderne. Det gør vi ved i alle sammenhænge at tænke os om og gennemføre de løsninger, der bedst muligt opfylder kundernes ønsker og forventninger.

Kilde: Mariendal

Kommenter artiklen