23948sdkhjf

Telefonisystemer: professionel og effektiv kommunikation

Annonce fra Telenor Erhverv

Effektiv kommunikation kan være afgørende i byggebranchen, da der skal tages både store og små beslutninger og planlægges løbende.

Derfor kan et telefonsystem med gnidningsfri håndtering af opkald og viderestilling være et godt sted at starte.

Samtidig kan integration med værktøjer som Teams skabe en endnu mere strømlinet kommunikation i jeres virksomhed.

Læs med, når vi dykker ned i nogle af telefonisystemerne fra Telenor Erhverv her.

Teams by Telenor mindsker afstanden mellem kontor og byggeplads

I en virksomhed, hvor medarbejdere er spredt over flere lokationer, kan det være en udfordring at sikre effektiv kommunikation og samarbejde.

Her kan Teams by Telenor være en god hjælp. Den integrerede platform samler jeres telefoni, chat, mail og alle de velkendte Microsoft-værktøjer i én løsning.

Det gør det nemt at dele data og viden på tværs af grupper, afdelinger og lokationer. I får:

  • Én samlet platform med alt det bedste fra Microsoft og Telenor Erhverv
  • Optimerede processer og arbejdsgange
  • En mere overskuelig daglig drift
  • Et stærkt specialiseret support-team lige ved hånden

Læs mere om telefonsystemer hos Telenor Erhverv.

En virtuel sekretær kan hjælpe med opkald og viderestilling

Arbejder I med byggeprojekter, der involverer flere leverandører, aktører og andre parter?

Så kan et effektivt telefonisystem hjælpe med, at alle opkald kommer igennem, og at de kommer igennem til de rette medarbejdere.

Det er ikke bare et værktøj, der kan lette administration og koordinering, men også et værktøj, der sikrer, at dem, der ringer til jer, får den service og hjælp, de har brug for.

Til koordinering og håndtering af opkald kan Call Management eller en kontaktcenterløsning være det rigtige for jer.

Her får I en virtuel sekretær, som sørger for, at alle opkald bliver sendt til den rette medarbejder, og at jeres kunder får den bedst mulige modtagelse, når de ringer til jer.

Jeres hovednummer fungerer som indgang til jeres virksomhed, hvor dem, der ringer, præsenteres for en række valgmuligheder.

Herfra kan de nemt omstilles via en enkel og overskuelig app, der giver jer fuld kontrol over opsætningen. Med Call Management eller Telenor Kontaktcenter har I mulighed for:

  • En professionel velkomsthilsen, der introducerer jeres virksomhed
  • Om- og viderestilling af opkald
  • At administrere jeres åbningstider og medarbejdernes tilgængelighed
  • Tastemenuer, som sender kaldet til den rigtige medarbejder
  • CallBack så kunden undgår at vente i kø
  • Performance og statistikker på opkald

Med det rigtige telefonisystem kan I optimere og tilpasse ressourcerne efter belastning, så I undgår at miste vigtige samtaler, der kan have betydning for arbejdet og jeres byggeprojekter.

Send til en kollega

0.031