23948sdkhjf

Er din virksomhed klar til Black Friday?

Black Friday har gennem de seneste år fået tusindvis af danskere til at bruge penge som aldrig før. Danskere ligger i kø landet over i håb om at få fingrene i alt fra den nyeste telefon og modetøj til en ny banjo.

Variationen imellem de forskellige Black Friday-tilbud er bemærkelsesværdig, og det er en variation, der kun vokser sig større år for år. Flere og flere virksomheder og butikker slutter sig nemlig til bevægelsen, og det er der flere gode grunde til. Så hvis din virksomhed ikke har noget på menuen til Black Friday, så bør du helt klart overveje at få det.

Derfor bruger danskere så mange penge på Black Friday
I år er Black Friday den 27 november 2020. Dette er selvfølgelig en yderst strategisk placering af dagen, da dagen er placeret lige inden decembers trættende julegaveræs. Mange danskere vælger derfor at få overstået de største julegaveindkøb på Black Friday. Kunderne tropper altså op i din butik med en indstilling om at bruge penge. Og danskerne bruger mange penge på julegaver! Især når de samtidig er klar over, at der er penge at spare på de forskellige produkter. Så er der altså en rigtig stor sandsynlighed for, at du får lavet rigtig mange salg den pågældende dag. Du kan læse meget mere om Black Friday på www.blackfridaydanmark.dk 

I år har forbrugerne fået ekstra penge at gøre med
Grundet Corona-pandemien her i 2020 har danskerne fået flere penge mellem hænderne. Feriepengene er blevet udbetalt, og et stort antal danskere har fået en tusindlap sat ind på kontoen. Disse penge bliver for manges vedkommende skudt af på Black Friday.

Black Friday er lige så populært online
Corona-pandemien har selvfølgelig også sat sig sine spor på en lang række danske virksomheder. Danskere har generelt været gode til at holde den sociale afstand, som er en vigtig faktor for at stoppe smittespredningen. Dette har til gengæld betydet færre kunder i de fysiske butikker rundt omkring i landet. Til gengæld har danskere så været flittige brugere af internethandel. Der er blevet bestilt en masse varer på nettet i løbet af Corona-pandemien, og dette fænomen kan du også benytte dig af som virksomhedsejer. Du kan eksempelvis reklamere med nogen konkurrencedygtige slagtilbud på din hjemmeside, så du får lokket flere kunder ind på din hjemmeside. På den måde laver du en ”virtuel” Black Friday, hvor du så stadig får kunder i butikken.

Send til en kollega

0.031