23948sdkhjf

Få fuldt overblik over dine bookinger og serviceaftaler

Ejer du en virksomhed, hvor du har behov for, at der er styr på mange forskellige automatiske bookinger af serviceaftaler.

Og vil du gerne have, at noget af det tungere læs falder til kunden, så du nemmere kan få et nemmere overblik over dine serviceaftaler?
Så kan du overveje et effektivt og simpelt online system fra Servicestyring. På denne måde kan du få automatiseret dine aftaler omkring serviceeftersyn og meget andet, nemt og hurtigt. 

Spar tid i hverdagen
Vil du og din virksomhed gerne spare flere timer i hverdagen, så kan det være en god ide, at du overvejer at få adgang til et effektivt online system. Dette kommer til at spare dig og dine kollegaer for mange timers arbejder, som kan gøre langt nemmere og mere effektivt, så du og dine medarbejdere kan bruge jeres tid på at arbejde i stedet for at booke og planlægge serviceaftaler. Du eliminerer altså megen af den tid, som du ellers skulle bruge på at finde papirer frem og lave opkald, da nu blot kan give arbejdsopgaver og serviceaftaler til dine medarbejdere gennem deres smartphones eller tablets. Altså bliver jeres arbejdsplads mere effektiv. 

Alle har overblikket
Når du vælger denne form for online løsning til dine serviceaftaler, så vælger du en løsning, hvor alle dine medarbejdere har det samlede overblik over de aftaler, som kommer ind i systemet. Dette betyder, at det eliminerer de mange forvirrede opkald, hvor dine medarbejdere måske har misforstået tidspunktet for en aftale, mens det samtidig eliminerer risikoen for, at du eller en af dine medarbejder booker jer dobbelt. Du kan altså smide dine bekymringer omkring, om alle har styr på de opgaver, som skal løses gennem dagen, når du investerer i et godt online system, som kan tage vare på dine serviceaftaler. 

Bedre kommunikation på arbejdspladsen
Når du vælger denne form for online løsning, så vælger du også en løsning, som giver dig og dine medarbejdere en mulighed for bedre kommunikation på arbejdspladsen. Med et system fra Servicestyring, så kan du både sende automatiserede beskeder med påmindelser og lignende for at mindske risikoen for misforståelser og glemte aftaler. Dette sikrer dig og dine medarbejdere den mest effektive kommunikation muligt, hvilket både vil kunne ses i humøret på arbejdet, mens det samtidig vil kunne ses i en større effektivisering af arbejdspladsen.

Send til en kollega

0.016