23948sdkhjf

Sådan kan du gøre underskrivelsesprocessen nemmere

Hvis du har en virksomhed, ved du nok allerede, hvor meget besvær der kan være forbundet med ansættelsen af nye medarbejdere.

Der er nemlig mange ting, som skal være i orden og en masse praktisk at holde styr på. Én ting, der er særligt vigtig, er, at kontrakten bliver underskrevet, så ansættelsen kan træde i kraft. Det er dog ikke kun, når du ansætter medarbejdere, men også når du indgår et samarbejde med dine kunder, at der er dokumenter, som skal underskrives. Dette kan heldigvis gøres på en nem og sikker måde.

Opnå mere effektivitet med digital signatur
Hvis du vil have underskrivelsesprocessen til at foregå på en hurtig og hensigtsmæssig måde, kan du med fordel overveje at indføre digital signatur i din virksomhed. Dette er en oplagt løsning med en masse fordele. For det første er der en høj grad af sikkerhed, da datapålideligheden er i top. Det betyder, at du, dine kunder og ikke mindst din data vil være maksimalt beskyttet.

Derudover skaber den digitale signatur mere effektivitet, da det er det første skridt på vejen mod en mere digitaliseret virksomhed. Du kan automatisere dine aftaler og forkorte svartider betydeligt. Løsningen giver dig mulighed for e-signering, samtidig med at der vil være ID-verificering i dine processer.

Du kan forvente meget mere effektive ansættelsesprocesser, og du vil hurtigere få underskrevet dokumenter, uanset om det er fra kunder, ansatte eller samarbejdspartnere.

Du vil i øvrigt også nedsætte dit forbrug af papir, hvis du indfører elektronisk signering. Dette betyder, at du vælger en miljørigtig løsning og gør din virksomhed mere grøn.

Vil du prøve det af?
Hvis du endnu ikke helt kan beslutte dig for, om digital signatur er en løsning for dig, er der ingen grund til bekymring. Du kan nemlig få en gratis prøveperiode, hvor du kan afprøve funktionerne og se, om det er noget for din virksomhed.

Send til en kollega

0.124