Kursus
Solibri Office Avanceret
Stand
Ny
Periode(r)
Løbende optagelse
Solibri Office Avanceret kursus, er overbygningen til Solibri Grundkursus. Med udgangspunkt i dit eget projekt får du en unik mulighed at komme flyvende fra start med kvalitetssikring og issue management. På kurset lærer du, hvordan man opsætter og formulerer egne regelsæt, herunder avanceret regelbrug. Mini workshop med "issue management" for håndtering af fejl indgår også på kurset.
Kursusindhold for Solibri Office Avanceret:- Opsæt dit eget projekt i Solibri Office
- Lær at formulere egne regelsæt på baggrund af IKT-aftaler
- Forstå avanceret brug af regler
- Lær hvordan du samarbejder og læser fejl på tværs af faggrupper
- Opsæt fejlrapporter
- Håndter Issue Management og prioritering af fejlrapporter
- Lær kommunikation mellem BIM-platforme og faggrupper
- Opsæt og få "hands-on" med funktioner i BCF Managers
- Administrer og styr de forskellige roller og remote work
Som en del af kurset vil du få udleveret en Solibri manual.