Revit samarbejde
I alt DKK 3.900 ekskl. moms
Lær hvordan du og dine kollegaer kan samarbejde bedre omkring Revit-projekter og opnå succes. Autodesk Revit tilbyder mange muligheder for samarbejde i projektteams, og på dette kursus omkring Revit samarbejde viser vi dig, hvordan det gøres bedst. Du kan blandt andet linke forskellige fagmodeller sammen og tillade team-medlemmer at arbejde på den samme model. Du kan også anvende Worksharing, hvor brugere på samme netværk arbejder på den samme centralfil/Revit model.
Kursusindhold for Revit samarbejde:
- Link af modeller
- Manipuler visninger/skjul oplysninger i en linket model
- Forstå ”best practice”
- Opsæt ”worksets” til underopdeling af projekt
- Opret og arbejd i lokale filer og synkroniser til en centralfil
- Håndter ejerskab og anmodninger
- Kopiér elementer fra en linket fil
- Bliv introduceret til Revits koordinatsystemer
- Opsæt “survey coordinate system” fra landmålertegning
- Del koordinatsystemet imellem Revit modeller
- Publicer ”workshared” projekter
Forventet udbytte
Efter at have deltaget på kurset kan du linke Revit modeller samt oprette ”workshared” projekter. Du kan koordinere informationer, opdele et Revit-projekt i logiske ”worksets”, synkronisere en ”lokal og central fil” samt publicere dine projekter.
Efter kurset vil du modtage et officielt Autodesk certifikat.
Forudsætninger
Dette kursus henvender sig til dig som allerede har deltaget på et Revit Basis kursus eller som har tilsvarende kendskab til Revit
Målgruppe
Alle brugere af Revit. Projektledere, arkitekter, designere, ingeniører, bygningskonstruktører, tekniske assistenter/tegnere m.fl.
Længde
1 dag.
Yderligere spørgsmål
Du er meget velkommen til at kontakte os på telefon 70 10 71 10, hvis du har spørgsmål. Det kan være ved specielle ønsker i forbindelse med kurset, eller hvis I er en større gruppe, som ønsker kursus på andre dage end angivet.