23948sdkhjf
Del siden

Minuba ApS

Minuba – online fakturering og ordrestyring til den professionelle håndværker

Minuba er en SaaS-virksomhed, der leverer digital fakturering og ordrestyring til håndværksvirksomheder i en lang række lande. Udover at have kontorer i både Danmark, Sverige og Holland, så har vi også kunder i både Polen, Finland og Schweiz samt på Grønland og Færøerne.

Med Minuba får du det fulde overblik over alle arbejdsprocesser i din forretning. Det betyder at du altid kan følge med i dine sager – fra tilbud til fakturering. Du får overblik over dækningsbidraget på de enkelte sager og du kan hurtigt se, hvilke sager det er du tjener dine penge på! Du effektiviserer din drift, letter det administrative arbejde og sikrer en øget likviditet.

I Minuba er ordrehåndtering, tidsregistrering, kvalitetssikring og fakturering, samlet i ét system! Det betyder, at din hverdag bliver meget nemmere og uden alle papirbunkerne på dit skrivebord.

Du kan hurtigt se hvor, hvornår og hvordan din virksomhed reelt tjener penge. Med Minuba bliver de vigtigste dele af forretningen samlet ét sted! Du forøger dit overskud med en ny indsigt, og får mulighed for at effektivisere din virksomhed igennem hele værdikæden. Du får mulighed for at vækste din virksomhed med fakta og ikke kun talent, fornuft og mavefornemmelser.

En effektiv håndværker-app, som gør din hverdag nemmere

Når du logger ind i Minuba, går du blot ind på dit ’Overblik’ for hurtigt at få et overblik over, hvor du eller dine medarbejdere skal hen den pågældende dag samt, hvilken type arbejde der skal udføres. Når du eller din medarbejder er ude på opgaven, vil I hurtigt kunne registrere timer og materialer direkte på sagen enten via app eller web, samt tilgå evt. dokumentation og udfylde kvalitetssikringsdokumenter.

Når arbejdet er udført hos kunden, er sagen klar til at blive faktureret med det samme.

Funktioner i Minuba:

  • Opret og udfyld nemt og hurtigt tilbud og ordre til dine kunder
  • Time- og materialeregistreringer føres automatisk over på fakturaen.
  • Timeregistrering: Registrer tid direkte via appen og undgå timesedler i papirform.
  • Materialeforbrug: Materialer registreres direkte og nemt via appen eller stregkodescanner.
  • Planlægning: Planlæg dine medarbejderes tid og udnyt ressourcerne optimalt.
  • Stort udvalg af leverandør- og grossistaftaler sikrer dig et stort varekartotek fra over 80 leverandører.
  • Kvalitetssikring: Tilpas din kvalitetssikring, så dine medarbejdere altid udfører arbejdet som ønsket. Kvalitetssikringen udføres nemt ude hos kunden på enten smartphone eller tablet.
  • Fakturering: Dine fakturaer ligger altid klar til afsendelse, så snart arbejdet er udført. Det betyder hurtig og nem fakturering.
  • Ledelsesoverblik: Minuba giver dig samlet overblik over sager og økonomi, så du ved, hvor du bedst optimerer din forretning og tjener flest penge.

Læs mere om funktionerne på vores hjemmeside.

Prøv gratis i 30 dage på www.minuba.dk og få straks fuld adgang til Minuba!  

Minuba ApS
Hollandsvej 12, 2. sal
2800 Kongens Lyngby
Danmark
CVR nummer: DK33259336
Find os på

Kontaktpersoner

{{ contact.name }}
{{ contact.title }}
Indlæs flere

Virksomhedsportefølje

Indlæs flere

Send til en kollega

0.431