Vikarbureauet Viktech har droppet tankkort – og sparer tid
Lettere arbejdsdag
Som de første på markedet har OK lanceret et mobil-tankkort. Og det har gjort en kæmpe forskel, ifølge Jon Flintholm, administrerende direktør hos Viktech.
Med OK’s mobiltankkort kan Viktech nu selv oprette nye tankkort hjemme på kontoret. Det tager kun 30 sekunder, og på den måde sparer rekrutterings- og vikarbureauet 10-14 dages forsendelsestid.
Det har gjort arbejdsdagen meget lettere
Tankkortene sendes i en sms og tilføjes i OK’s app. Og med appen på alle medarbejdernes mobiltelefoner kan Viktech let og hurtigt administrere alle tankkort og køb på Min OK, som er OK’s digitale selvbetjeningsværktøj.
Bedre overblik, større sikkerhed
Den nye digitale løsning har givet vikarbureauet et bedre overblik og øget sikkerheden. “Hvis en medarbejder ikke er hos os længere, kan vi deaktivere kortet på Min OK på få sekunder,” fortæller Jon Flintholm.
Min OK er OK’s digitale selvbetjeningsværktøj, og her kan Viktech selv åbne og spærre tankkort hjemme på kontoret. Døgnet rundt.
Viktech sparer tid
OK er i dag Danmarks største diesel- og benzinkæde med 740 tankstationer. For Viktech betyder det, at deres medarbejdere altid kan tanke lige i nærheden. Det betyder også, at Viktech sparer køretid — og dermed penge i kilometerregnskabet.
Det hele er samlet ét sted og virker så smart, at Viktechs medarbejdere sparer tid - hver eneste dag. Både hjemme på kontoret og ude på vejene.
Det hele starter med kunden
Gode løsninger tager tid og kræver forretningsforståelse. Derfor starter alle OK’s løsninger altid med kunden. “Når vi udvikler nyt, er det ikke for innovationens skyld. Det er for din. Derfor er vores mobiltankkort udviklet i tæt samarbejde med Viktech,” fortæller Flemming Mæhlisen, som er produktchef i OK.
Læs mere om Viktechs løsning her eller tag fat i OK på 70 12 12 33.
Fordele med OK’s mobil-tankkort
|