Unidrain har stor succes med linjeafløb
Der er stigende efterspørgsel på designprodukter til badeværelset, og det kan i høj grad mærkes på omsætningen hos Unidrain.
Med de to produktserier, HighLine og ClassicLine, har Unidrain skruet voldsomt op for de designmæssige ambitioner og forsøgt at gøre linjeafløbet til mere end blot en firkantet rist i gulvet. Og noget tyder på, at Farum-virksomheden har ramt en niche, der rummer stort kommercielt potentiale:
- Vi har de seneste år oplevet en stigende efterspørgsel på vores linjeafløb, både blandt installatører og forbrugere. Vi har i løbet af de seneste år mere end fordoblet vores samlede salg i Danmark, Norden og udvalgte markeder, fortæller Martin Wahl, nordisk salgschef i Unidrain.
Han mener, at badeværelset for alvor er begyndt at true samtalekøkkenet som boligens fremmeste stilikon, og det forsøger Unidrain at udnytte med sine produktserier, der skal signalere kvalitet, funktionalitet, elegance og designbevidsthed.