23948sdkhjf

Silvan går efter kvinderne

Med et nyt gratis livsstilsmagasin vil byggekæden vise de danske kvinder, at et Silvan-varehus er mere og andet end carporte, power tools og sten til terrassen.
Silvan har tidligere lanceret en gør-det-selv-skole for kvinder, og nu er byggevarekæden igen gået i offensiven over for det kvindelige segment; denne gang med et livsstilsmagasin.

Magasinet hedder ”Forny” og udkommer i et oplag på 50.000 eksemplarer; foreløbig i tre numre.

Silvan har hyret Aller Client Publishing til at stå for udgivelsen af magasinet, der skal inspirere kunder på en ny og anderledes måde end de traditionelle tilbudsaviser og tv-spots:

- Vi har erkendt, at vore kunder efterspørger noget andet og mere, end vi kan give dem i en tilbudsavis. Kunderne, især kvinderne, er gode til at se mulighederne, men de vil gerne inspireres, og det kan vi med et magasin, siger Indkøbs- og Marketingdirektør, Thomas Juul Buchholt, til Mediawatch.

Første nummer udkom den 22. marts, mens de næste udgivelser er planlagt til 17. maj og 30. august.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125