23948sdkhjf

Mascot vil associeres med fart og hestekræfter

Producenten af arbejdsbeklædning vil fremover lægge navn til Danmarks svar på Formel 1.
Mascot har udvidet samarbejdet med FDM-DTC og tegner sig nu også for hovedsponsoratet. Det betyder blandt andet, at kongerækken i dansk motorsport fremover hedder Mascot DTC.

Det er en glad administrerende direktør hos Mascot, Michael Grosbøl, der fortæller om den nye aftale:

- Jeg synes, det er fantastisk, at vi med dette sponsorat kan støtte dansk motorsport mere gennemgribende, end vi har gjort tidligere. På det personlige plan, så er det jo ingen hemmelighed, at motorsport ligger mit hjerte nær. Jeg er vokset op få kilometer fra Jyllandsringen og har, lige fra jeg var knægt, fulgt de højtlydende biler og de underholdende løb derude.

Sponsoratet er dog ikke alene tegnet med det motorsports-interesserede hjerte. Mascot har gennem mange år haft et godt samarbejde med Jyllandsringen og flere af sportens kendte aktører.

- I et forretningsmæssigt perspektiv er DTC interessant for os, da deres passionerede publikum og vores kunder langt hen ad vejen er de samme. Jeg synes, at det vil være en god måde at udbygge kendskabet til Mascot arbejdstøj ved at være med til at give kunderne en stemningsfuld og spændende oplevelse som tilskuere til denne serie, som man vel populært kan kalde Danmarks svar på formel 1, siger Michael Grosbøl.

Mascot er i forvejen dybt engageret i sportens verden. Ud over hovedsponsoratet i de danske fodboldklubber Silkeborg IF og AB, har arbejdstøjsvirksomheden en række mindre danske sponsorater inden for eksempelvis cykling og kajak. I Tyskland har Mascot et samarbejde med tre Bundesligaklubber, og i Holland med de to kendte racerkørere, som blandt meget andet deltager i Dakar Rally, Tim og Tom Coronel.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078