23948sdkhjf

God kommunikation giver flere kunder

Ny bog giver dig gode råd om, hvordan du bl.a. bruger de sociale medier til at profilere din virksomhed
At kunne regne en skarp pris og levere opgaven med den aftalte kvalitet er ofte den bedste måde at få og fastholde kunder på.

Men skal man sikre sig et konstant flow af opgaver, så handler det også om at være synlig som virksomhed. Og det gælder især i disse tider, hvor der er blevet rigtig langt mellem opgaverne.

Men hvordan griber man så lige det der med synlighed og kommunikation an? Det har journalist og selvstændig erhvervsdrivende med egen kommunikationsvirksomhed, Majbritt Lund skrevet en lille informativ bog om.

Bogen "God kommunikation for selvstændige – vejen til flere kunder" kan absolut anbefales at dykke ned i, hvis man vil have nogle effektive værktøjer til øge synligheden af virksomheden ved hjælp af kommunikation og hvis man ønsker at komme i dialog med kunde og andre bl.a. på de sociale medier som f.eks. Facebook.

Selvom bogen har en forholdsvis akademisk tilgang til begrebet kommunikation, så formår forfatteren at få foldet begreberne ud, så de bliver konkrete og forståelige. Egentlig savner man bare nogle illustrationer som kan underbygge de skriftlige guldkorn. Visualisering er højpotent kommunikation!

Læs mere I Mester Tidendes online-udgave
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.273