Piger giver bedre bundlinje på byggemesse
På BYGGERI14 i Fredericia i sidste måned blev byggeprodukterne traditionen tro suppleret med smukke piger, som på fornem vis leverede budskaberne til de mere end 27.000 gæster
Sådan lød spørgsmålet fra én udstiller til en anden på BYGGERI'14, som løb af stabelen i Fredericia i sidste måned.
Ordet dulle-bureau skal nu ikke tages så bogstaveligt. Vel er der blikfang i søde piger. Men blikfang er ikke nok og flere af de piger som på fornem vis leverede budskaberne på BYGGERI'14 er professionelle og veluddannede og kan mere end "bare at se godt ud".
Det skriver Mester Tidende.
Et af "dulle-bureauerne" - for nu at blive i jargonen - styres af den 21-årige Line Nygaard. Hun har selv skabt firmaet Peoplebook for at gøre det nemt og ukompliceret at sikre et professionelt personale til brug ved promoverings- og salgsarbejde.
- Vi assisterer vores kunder ved effektivt at sikre kvalitet og kvalificeret personale, hvad enten det er til brug ved salg af produkter, uddeling af brochure, eller en hjælpende hånd på messer, eller andre lignende opgaver, forklarer Line Nygaard, og tilføjer, at det er afgørende for hende og medarbejderne at sikre kvalitet gennem tæt dialog samt en grundig undersøgelse af, hvilket behov kunderne ønsker dækket.
Både Mester Tidende og Licitationen nød godt af "Lines piger", ligesom Peoplebook-personalet også var repræsenteret hos DeWalt og Stanley.