Tømrere tænder på kontaktannonce fra Junckers
En ny hvervekampagne fra Junckers A/S, udformet som en kontaktannonce, har haft stor succes med at tiltrække tømrere og gulvlæggere landet over. Mere end 100 gulvlæggere tilbydes en ekstra uddannelse og et Junckers-certifikat, så de kan dokumentere, at de er eksperter på lægning af massive Junckers-gulve
Gulvlæggerne bliver dermed synlige over for forbrugerne, der får nemmere ved at få lagt deres gulv ordentligt og desuden får hele 20 års garanti på selve gulvet.
Hvervekampagnen hedder Junckers for Life og startede i januar. Den har ifølge Junckers allerede være en succes.
- Der har været stor interesse for kampagnen, og vi har fået langt over 100 henvendelser. Når vi har fundet vores nye samarbejdspartnere, begynder vi et uddannelsesforløb, der færdiggøres i foråret. Derefter linker vi til dem direkte på vores hjemmeside, så det bliver nemt for vores kunder at finde en gulvlægger, der kan lægge deres Junckers-gulv, siger marketingchef Kim Maretti.
tøtte