Domea samler fire serviceområder i ét
1. oktober 2014 lød startskuddet for Domea Aabybros nye servicefællesskab, som samler fire selvstændige driftsområder til ét. Det giver en driftsbesparelse på en halv million kroner årligt.
Det skal give mere smidige arbejdsgange, og mindre udgifter til materiel skal reducere udgifterne med en halv millioner kroner om året - og samtidig give beboerne bedre service.
Ensrettet service
Det betyder, at de enkelte medarbejdere ikke længere står alene med ansvaret for deres afdeling, men at de i fælleskab har ansvar for alle afdelingerne. Det skal være med til at sikre en mere ensrettet service for alle afdelingerne i organisationen.
For beboerne i Aabybro betyder det nye servicefællesskab, at de kan se frem til at få fikset deres stoppede afløb eller dryppende vandhane uden afbrydelser.
- Nu rykker det samlede team ud til den enkelte afdeling. Vi yder en bedre service for beboerne, når vi kan sørge for, at opgaverne bliver gjort færdige, fortæller Christian Spaun Christensen, ejendomsmester i Domea Aabybro.
Domea Aabybro er en del af Servicecenter Bolig Nord.