23948sdkhjf

Tvis Køkkener styrker kædeledelsen

Ny brand-manager er hentet i Designa. Målet er at fortsætte væksten gennem øget kendskab og udvikling af brandet og butikskonceptet.
Tvis Køkkener oplever fremgang på det danske og det norske marked og styrker nu kædeledelsen med ansættelsen af endnu en stærk profil fra køkkenbranchen.

Per Sander, der overtog kædeledelsen for Danmark og Norge i foråret, har hentet Marlene Hougaard fra Designa Køkkenet til Tvis-kæden som brand manager.

Marlene Hougaard, 38 år og fra Herning, har arbejdet med koncept- og produktudvikling hos bl.a. Kvik og Designa gennem 15 år. Efter tre år som selvstændig konsulent inden for indretning og konceptudvikling, kom hun i 2014 til Designa som koncept- og produktmanager.

- Tvis er et unikt brand, som desværre har for lille et kendskab. I fremtiden stiller vi endnu mere skarpt på konceptet både i butikkerne og markedsføringen, siger Marlene Hougaard.

I samarbejde med Per Sander skal Marlene Hougaard fortsætte udbygningen af forhandlernettet med blandt andet city-butikker i København, Aarhus og andre centrale byer. Desuden skal hun være med til at løfte og udvikle de nuværende butikker i Danmark, Norge og på Færøerne.

- Tvis Køkkener står et spændende sted, hvor udviklingspotentialet er stort. Den positive vækst skal styrkes gennem en stærkere branding, øget kendskab og udbygning af forhandlernettet med særlig fokus på et nyt koncept for city-butikker, siger 38-årige Per Sander, der kom til Tvis fra Kitchn, hvor han var markedschef i syv år.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096