Dyre dråber i fokus på mærkedag
Kampagne med gratis tjek af vand-, varme- og ventilationsinstallationer har været en stor succes for VVS Mester-konceptet. Med en ny kampagne sætter sammenslutningen igen fokus på de energibesparende løsninger.
- Interessen for Mestertjek har indtil dato været meget positiv, flere af VVS Mestrene har i perioder set sig nødsaget til at lukke for tilmeldingerne, for at kunne efterkomme de mange henvendelser. Det er desuden også interessant, at langt den største andel af henvendelserne er fra helt nye kunder, og for mange af VVS installatørernes vedkommende, resulterer op mod 50 procent af henvendelserne i konkrete opgaver, forklarer Jimmi Berg, direktør for VVS hos Solar Danmark.
Nyt fokus på energibesparende løsninger
Med sloganet dyre dråber markerer VVS Mester-konceptet nu Vandets dag den 22. marts.
Ligesom med ordningen med gratis tjek af installationer er nye energibesparende løsninger igen i fokus. For eksempel et vandbesparende toilet, en ny sparebruser eller et berøringsfrit armatur.
Som led i kampagnen får de 70 autoriserede VVS-installatører, som er med i VVS Mestrene, blandt andet en folder med energiråd som kan uddeles til boligejere.