23948sdkhjf

Pitzner samler stilladserne

Med en ny ’One Stop Shopping’-strategi ønsker Pitzner at møde markedet som totalleverandør af stilladser og tilbehør.
En moderne bilforhandler har typisk flere bilmærker for at kunne imødekomme mange kunders ønsker og behov. Bilforhandleren har typisk også en shop med tilbehør og ekstraudstyr. Det gør de for at være effektive og konkurrencedygtige.

En tilsvarende strategi har Pitzner valgt indenfor stillads. Tidligere var Pitzner udelukkende leverandør af Layher-stillads, men produktprogrammet er i dag udvidet med blandt andre Scafom-rux og Alufase.

- Det er en udvikling, som skal imødekomme kundernes ønsker og efterspørgsel. Kunderne er ikke længere så afhængige af varemærker, og det skal vi dermed heller ikke være. Det rigtige produkt til den rigtige pris er helt afgørende for kunden, og det skal vi kunne levere sammen med den rådgivning og ekspertise, der altid skal være forbundet med at handle med Pitzner, uanset om kunderne ønsker at købe eller leje stilladsudstyr, siger afdelingschef Knud H. Pedersen.

Leverandøren skal være konkurrencedygtig
Direktør Jack Eriksson, Eriksson Stilladser bakker helt op om den nye strategi. Han har både købt og lejet hos Pitzner gennem 15-16 år.

- For at jeg kan være konkurrencedygtig, skal mine leverandører også være det. Det er svært at være en loyal kunde, hvis man kan få grejet 35 % billigere et andet sted, så jeg synes, der er fornuftigt, at Pitzner har fundet nogle gode stilladsprodukter og i det hele taget har fundet flere leverandører, siger Jack Eriksson.

For at være helt på højde med branchens efterspørgsel og tæt på kunderne har Pitzner netop ansat Jan Mylenberg som salgskonsulent øst for Storebælt. Han har betydelig erfaring fra stilladsbranchen; bandt andet med 16 års ansættelse hos Haki i Glostrup og senest et år som afdelingsleder for stillads hos Ramirent.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109