23948sdkhjf

Uklare aftaler fører til flere klager

Det stigende antal klager over el-installatørers arbejde skyldes uklare aftaler mellem installatør og kunde, lyder det fra Forbrugerrådet Tænk.
Det skriver dr.dk.

Flere forbrugere klagede sidste år over el-installatører. Men samtidig fik flere af de indklagede installatører medhold ved Ankenævnet for Tekniske Installationer.

Læs mere: Flere klager over el-installatørerne

Årsagen til det stigende antal klager skyldes ifølge Forbrugerrådet Tænk, at håndværkerne og deres kunder for sjældent har en tilstrækkeligt klar aftale.

- Det er helt afgørende, at man laver en skriftlig aftale omkring levering, tid, pris, konsekvenser og så videre, siger vicedirektør Vagn Jelsøe i Forbrugerrådet Tænk til dr.dk.

Han udtrykker også en formodning om, at mange forbrugere er utilfredse, men ikke klager over arbejdet.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125