23948sdkhjf

Unidrain tager næste skridt

Unidrain tager designet et skridt videre, og det er kun første led i planen om at gå fra komponent- til systemleverandør.
Systemløsninger er vejen frem. I hvert fald hvis man spørger danske Unidrain.

I år har en produktnyhed fået dem fra gulvhøjde til øjenhøjde med nye brusevægge. Og første skridt på vejen mod at kunne levere systemløsninger til badeværelset tegner godt.

Firmaet har nemlig ikke tænkt sig at lade succesen være en sovepude. Derimod har man endnu mere mod på at at arbejde med nye idéer, som kan sammensættes med deres eksisterende produkter.

Mere på vej
I 2003 lancerede Unidrain linjeafløbet, som er blevet symbol på virksomheden. I april i år lancerede man så brusevægge i glas som led i en strategi om at gå fra komponent- til systemleverandør.

- Vi vil gerne udvikle os og skabe nye muligheder for vores kunder. Vi har som virksomhed haft mange gode år, og derfor er vi friske på at tage flere udfordringer på os. Med inspiration i vores eksisterende produkter, ser vi jævnligt på hvilke designs, vi kan udvide med. Og med et nyt system af brusevægge vil vi gøre det let at skabe et fuldendt badeværelse, hvor alle elementer komplimenterer hinanden. Vi arbejder allerede på brusebunde til GlassLine-væggene, nye ultralave udløbshuse og eksperimenterer også med nye materialer til vores HighLine-afløb, fortæller Thomas Skov Simonsen, marketingchef hos Unidrain.

Hviler ikke på laurbærrene
Unidrain har længe barslet med en udvidelse af sortimentet, så man kan tilbyde en fuldendt løsning. Som afløbsproducent betegens det som nærliggende at arbejde med noget, der er tæt forbundet med afløbet; brusekabinen. Men firmaet vil ikke gøre det for enhver pris.

Funktionalitet og kvalitet skal være i orden, inden et produkt bliver lanceret:

- Vores designere arbejder tæt sammen med fageksperter på alle nye produkter. For det nytter ikke at have flotte elementer, hvis de ikke virker. Og efter min mening er det bl.a., fordi vi arbejder på nye produkter, til de er helt perfekte – og ikke går på kompromis med kvaliteten – at vi har fortjent vores plads på markedet. Det er en af årsagerne til, at vi valgt at tage dette store og vigtige skridt for virksomheden, afslører Thomas Skov Simonsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111