Nye biler symboliserer, at Kemp & Lauritzen har plads til forskellighed
Teknikvirksomheden Kemp & Lauritzen går nye veje for at markere sit engagement inden for diversitet og inklusion. De sender nu et udpluk af deres biler på gaden i fem forskellige farver, der symboliserer, at hos Kemp & Lauritzen er der plads til forskellighed.
“Hos Kemp & Lauritzen er du en værdifuld del af holdet, uanset din baggrund - og det er meget vigtigt for os, at vores brand og vores virksomhed også afspejler netop dét”, siger Karen Thure, der er Kommunikations- og marketingchef i Kemp & Lauritzen, og fortsætter:
”Derfor er vi også glade for nu at sende et udpluk af vores biler på gaden, i flere forskellige farver, som symboliserer, at hos Kemp & Lauritzen har vi plads til forskellighed. Ikke en uge om året, ikke som en kampagne, men som en fuldstændig naturlig del af vores hverdag og vores værdier”, siger Karen Thure.
De fem farver stammer fra farvepaletten i Kemp & Lauritzens nye brand, og de helfarvede biler skal være med til at sikre, at teknikvirksomheden viser deres værdier frem visuelt også, og ikke kun med ord.
“At køre i en af vores farverige biler er en påmindelse om, at vi alle har noget unikt at tilbyde”, siger Thomas Brodie, der er El-tekniker i Kemp & Lauritzen.
Kort om Kemp & Lauritzen
Kemp & Lauritzen leverer løsninger inden for el, VVS, ventilation og køl, og tilbyder alt fra daglig service til store entrepriser og unikke specialer. For at lykkes med den grønne omstilling, er Kemp & Lauritzens tekniske løsninger i dag i høj grad drevet af data og digitale værktøjer. Virksomheden har 3.000 medarbejdere landet over, og er ejet af Axel Muusfeldts Fonden, der investerer i Kemp & Lauritzens medarbejdere, og i samfundet i øvrigt. Kemp & Lauritzen tilbyder Danmarks bedste lærlingeuddannelse, og arbejder med konkrete initiativer, der skal gøre plads til forskellighed hos virksomheden selv, og i teknikbranchen generelt.