Kvalitet forpligter
Vi når længst med kvalitet og god service, siger malermester Søren Antvorskov Hansen. Og han holder ved – også selv om det lige umiddelbart koster penge.
Skårup Malerforretning på Fyn har i 50 år kørt forretningen efter mottoet, at man når længst med at levere kvalitet og god service. Også selvom det lige umiddelbart koster penge. For glade kunder gør, at der kan spares på markedsføringskontoen.
Det siger malermester Søren Antvorskov Hansen, der for 25 år siden overtog virksomheden, som faren startede i 1973. I dag er der fem svende og to lærlinge ansat – og kunderne er i dag primært private.
- De private kunder er glade og anbefaler os til andre. Det kan være svært at være på forkant med alt. Men handler det for eksempel om farvevalg, så maler vi et antal farveprøver op, så vi som regel kan undgå uoverensstemmelser.
Så kan vi spørge: skal det være den her farve, eller skal vi justere den lidt, siger Søren Antvorskov Hansen, der hellere vil bruge lidt flere penge for at sikre gladere kunder og dermed spare på markedsføringskronerne.
Læs artiklen Kvalitet forpligter i Danske Malermestre
Foto Alex Tran