23948sdkhjf
Del siden
Annonce

5 tips til et effektivt ejendomskontor

Som ejendomsadministrator har man ofte mange bolde i luften og de mange administrative opgaver kan til tider være en stor hindring i den daglige arbejdsgang. Med de følgende 5 tips, kan ejendomskontoret spare tid på kedeligt administrationsarbejde og øge effektiviteten i hverdagen.

Udløber
31. december 2026

Med mere end 30 års erfaring indenfor dørtelefoni, adgangskontrol og driftssystemer til ejendomsbranchen, har Scantron udviklet flere brugervenlige og fleksible adgangsløsninger til det effektive ejendomskontor. Scantrons digitale driftssystem integrerer bl.a. adgangskontrol, dørtelefoni, digitale postkasseanlæg, beskedsystemer og informationsdeling m.m. i et samlet system. Med de følgende 5 tips, kan ejendomskontoret spare tid på mange tidskrævende opgaver og få mere tid til de vigtige arbejdsopgaver, som at yde en god service til beboerne.

  1. Slip for det store nøglebundt

    Undgå besværet og de mange omkostninger forbundet med udskiftning af mekaniske låse og gammeldags systemnøgler. Erstat systemet med et moderne adgangskontrolsystem med elektroniske låse og adgangsbrikker, hvor alle adgangsrettigheder og adgangsbrikker administreres online via en webbrowser. Det fleksible system gør det nemt for ejendomsadministrator at håndtere adgang til ejendommen, da adgangsrettigheder oprettes, redigeres eller fjernes via en hvilken som helst PC, tablet eller smartphone.

    Beboere bliver også fri for det store nøglebundt i lommen. Med kun én personlig adgangsbrik får de sikker adgang ved hoveddøren, bagdøre, lejlighedsdøren, vaskekælderen eller ved cykelskuret i baggården. Den samme adgangsbrik kan endda benyttes ved afhentning af post i et digitalt postkasseanlæg. Mister beboeren sin nøgle, er det let for ejendomsadministrator at slette den mistede brik og oprette en ny.

  2. Opdatér alle navneskilte direkte fra PC eller smartphone
    På et ejendomskontor kan der gå dyrebar tid ved udførelse af fysiske arbejdsopgaver, f.eks. ved udskiftning af fysiske navneskilte på dørstationer. Med en digital dørstation med digitale navne-displays kan beboernavnene opdateres direkte fra ejendomskontorets PC eller via en smartphone. Den digitale dørstation kan også integreres med digitale postkasseanlæg, så alle navne-displays er synkroniseret og opdateres automatisk ved registrering af nye lejere i systemet.

  3. Øg fleksibiliteten med app
    Erstat den traditionelle dørtelefoni i lejlighederne med en digital dørtelefon app til smartphones. Det giver en fleksibel hverdag for beboerne, som kan besvare dørkald fra gæster eller postbuddet, selvom de ikke er hjemme. Scantrons moderne dørtelefon app, er mere end blot dørtelefoni og kan udvides med flere smarte moduler til brug for ejendomsadministrator. Scantron MultiApp® kan integrere informationsdeling og beskedsystemer, så ejendomsadministrator kan sende vigtige beskeder og dele dokumenter direkte til beboernes app. Derved slipper ejendomskontoret for håndtering af fysiske dokumenter og brevudsendelser. 

  4. Administrér alle ejendomme et sted

    Ved at samle alle adgangsløsninger og tilvalgte softwaremoduler i samme webbaserede administrationssoftware, kan ejendomskontoret nøjes med ét login og foretage ændringer fra en hvilken som helst PC, tablet eller smartphone. Det gør det nemt for alle og giver en stor fleksibilitet for den enkelte administrationsmedarbejder, der kan logge ind på softwaren når og hvor som helst. I administrationssoftwaren er det let at skifte imellem de mange ejendomme, hvilket sparer en masse tid i forbindelse med til- og fraflytninger, informationsdeling, varslinger m.m.

  5. Skab trygge rammer for beboerne
    Tryghed er ofte forbundet med trivsel og sikkerhed. Med et elektronisk adgangskontrolsystem er bygningen altid aflåst for uvedkommende og alle adgangsrettigheder styres fra administrationssoftwaren på ejendomskontoret. Med Scantrons adgangskontrol gemmes alle hændelser, døråbninger og forsøg herpå automatisk i softwarens hændelseslog. Derved kan al aktivitet i bygningen spores og det er muligt at se live overblik over åbne/lukkede døre. 

Er I interesseret i et komplet digitalt adgangssystem som er nemt, hurtigt og tidsbesparende at administrere? Scantrons fleksible driftssystemer samler al administration et sted, hvilket kan spare ejendomskontoret for både tid og ressourcer. Scantrons adgangssystem er skalerbart, så det er muligt at tilpasse og udvide når behovet opstår. Derved opnås et fremtidssikret system, som ikke skal udskiftes når behovet ændres. Kontakt Scantron direkte på tlf. 66139966 eller via e-mail på info@scantron.dk og hør nærmere om de mange muligheder.

Scantron A/S
Gammelsø 2
5000 Odense C
Odense Kommune
Danmark
CVR nummer: DK26157374

Send til en kollega

0.03