23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Nyt sponsorkoncept skal give Nyvang vokseværk

En tredelt sponsorstrategi skal hjælpe Andelslandsbyen Nyvang med at lande nye sponsorer.

I starten af 2016 bad Andelslandsbyen Nyvang, der er et historisk oplevelsescenter, Grønbech om hjælp til at udvikle et sponsorkoncept for at udbrede kendskabet til Nyvang og inddrage sponsorerne i fællesskabet.

Grønbech udviklede en tredelt sponsorstrategi i tæt samarbejde med Nyvang.

For det første tilbud til lokale og regionale sponsorer, som tilbydes lokal synlighed og et professionelt faciliteret erhvervsnetværk.

For det andet laugsponsorater til organisationer, der identificerer sig med et af de mange faglige laug, som findes i Andelslandsbyen Nyvang. Sponsorer kan med et laugsponsorat støtte den faglige tradition, som de hver især repræsenterer.

For det tredje partnerskaber med store virksomheder, som selv er funderet i andelsbevægelsen.

Grønbech har desuden lavet indhold og design til præsentationsmateriale til sponsorerne.

Nyvang har nu en fastlagt strategi for sponsorarbejdet. Fremadrettet bliver jagten på nye sponsorer og fastholdelse af sponsorer mere målrettet og effektiv. Konceptet bliver implementeret i 2016, og Grønbech bistår med løbende rådgivning og justeringer.

Grønbech PR og HR
A. P. Møllers Allé 39A Nord
2791 Dragør
Dragør Kommune
Danmark
CVR nummer: DK34579970

Kontaktperson

Susanne Lindø
Adm. direktør og kommunikationsrådgiver
+45 40 33 05 55 mail@groenbech.com

Send til en kollega

0.047