FAKRO intensiverer kundeservicen
Med et kraftigt voksende salg på det danske marked for ovenlys, vil man sikre sig, at kunderne altid serviceres bedst muligt.
FAKRO har investereret intenst i uddannelse af serviceteknikerne for at kunne imødekomme de kunder, som måtte have spørgsmål og eventuelle behov for et service-check.
"Ofte investerer vi service-kræfterne i en opstart af et vundet projekt, simpelthen for at sikre, at håndværkerne føler sig dus med produkterne når de fx skal i gang med at udskifte 100 eksisterende ovenlys med 100 nye, moderne FAKRO vinduer," fortæller Christian Nygaard, salgschef i FAKRO Danmark.
Han har glæde af FAKROs samarbejde med en række dygtige serviceteknikere i Jylland/Fyn samt på Sjælland når han tilbyder produkter og services i forbindelse med projekter.
"Det er endnu ikke alle håndværkere, som har arbejdet med FAKRO tidligere og derfor vil jeg gerne være med til at sikre en korrekt montering så kunderne vil få fuld glæde af deres vinduer i mange år frem," siger Christian Nygaard. "Det er meget enkelt og lige til at montere FAKRO, men med alt nyt, er det ikke en ulempe at komme eventuelle tvivl i forkøbet og være med til at fokusere på et grundigt håndværk."
Ansvarlig for kundeservice i FAKRO Danmark, Morten Nielsen, fortæller videre: "FAKRO producerer i en meget høj og stabil kvalitet og skulle en fejl opstå, udbedrer vi den omgående uden beregning, som det forventes af os. Vi giver kunderne mulighed for at tegne en ekstra garanti på op til 20 år på glas og hængsler, netop for at understrege den høje kvalitet."